reklama

Pohoda sobotňajšieho rána

Je sobota ráno. Nikam sa dnes netreba hnať, nikto nemusi ísť do školy, nikto nemusí ísť do roboty..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Posteľ si dnes môžem vychutnať až do siedmej (!) , lebo po siedmej už moje uši naozaj nemôžu ignorovať zvuky typu:" mamí, mámí, máámíí, mááááámííííííí, máááááámáááááá!!!"

A napriek dnešnému luxusu som hore už od pol šiestej, točím sa v posteli a nútim sa ďalej spať. Po asi päťdesiatom prevalení sa z ľava do prava to vzdávam, už nezaspím. Prechádzam na plán B. Rýchlo vstať a čo naj-tich-šie opustiť spálňu, ešte tichšie prekĺznuť okolo izieb detí a rýchlo dole. Hlavným bodom plánu B je vychutnať si dom pre seba, vychutnať si ticho,v kľude si sadnúť . Hodím na seba župan, našuchnem sa do papučí. Zapnem svetlo , všade je ešte tma, čo tu vlastne robím? Všetci normálni ľudia s možnosťou vyspať sa ešte spia... Spravím si šálku čaju , na chuť kávy som ešte nedospela. Zapínam telku , pozerám správy a na chvíľu zabúdam , že som matkou. Správy vnímam asi päť minút, lebo presne vtedy si všimnen fľak na stene hneď vedľa telky, ktorý, ako sa tak pozerám ,mal byť odstránený už včera. Dnes si ho už len maximálne dokreslíme na kvietok. Ale za pokus to stojí. Rútim sa pre rôzne pomôcky typu handra, vedro, biela krieda , lenže po ceste si všímam práčku, ktorá už doprala a ja MUSÍM využiť možnosť v kľude vyvesiť prádlo bez toho,aby ma niekto ťahal za nohu alebo mi nebodaj chcel s prádlom pomocť! Vyberám teda prádlo z práčky, preberám čo z toho zavesím a čo hodím do sušičky (moja milovaná sušička, čo by som bez teba robila). V tom si spomínam na moju druhú najlepšiu kamarátku - myčku. Tú by som tiež mohla vypratať a poďakovať sa jej za ďalší uľahčený deň. Super, tempo nám už narastá, čo tak rýchlo prebehnúť kúpeľňu? Však aj tak už mám väčšinu čistiacich prostriedkov pri sebe, prečo nie. Aspoň budem cez deň v predstihu, budem mať čas na modelovanie plastelíny alebo pečenie nejakých koláčikov , ktoré nikomu nebudú chutiť a ja sa zas budem musieť obetovať , aby sa nevyhodili. Hlavné ,že sa splnil účel piecť spolu a zašpiniť celú kuchyňu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrazu si spomínam na môj čaj a správy v telke. Rútim sa do obývačky. Správy skončili, čaj je studený a zhora sa ozýva :" mááámííí, už som hóóóréééé"

Petra Caisova

Petra Caisova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Holandsko a ja. Ja a Holandsko. Zivot medzi dvoma svetmi. Roky stravene v holandsku ma zmenili, ale predsa som to stale ja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu